مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-29اقتصادي

تولید با چاشنی فناوری روز دنیا/ صادرات گوجه گلخانه ای از یک روستا به چندین کشور


سرویس اقتصادی در حال حاضر به سبب وجود مسائل و نارسایی هایی همچون افزایش جمعیت، بیکاری، محـدودیت منابع آب و خاک، تهدیدات زیست محیطی، پایین بودن عملکرد محصول و نگرانی از به خطر افتادن امنیت غذایی جامعه؛ نقش و اهمیت کارآفرینی در بخش کشاورزی بیش از پیش احساس می شود  و توسعه گلخانه ها می تواند نقش مهمی در تولید و کارآفرینی در بخش کشاورزی داشته باشد.

کسب درآمد از یک تجارت کشاورزی مستلزم آگاهی از شیوه های کشاورزی و تجربه ای در زمینه توسعه یک تجارت است و با این وجود برای راه اندازی اغلب این کسب و کارها داشتن زمین، سرمایه و علاقمندی سه فاکتور اصلی محسوب می شود.

یک تجارت گلخانه ای محصولات ارگانیک از پتانسیل بالایی برای رشد و موفقیت برخوردار است چرا که تقاضا برای محصولات گلخانه ای ارگانیک در سال های اخیر به طور قابل توجهی رشد کرده است و موضوع جالبی که وجود دارد این  است این تجارت گلخانه ای معمولاً در مزارع کوچک و خانوادگی اداره می شد اما از آنجا که تقاضا برای محصولات غذایی ارگانیک در حال افزایش است، مردم در حال سرمایه گذاری در زمین های خود برای توسعه کشاورزی ارگانیک هستند.

هیدروپونیک یک فناوری جدید در حوزه کشاورزی است که طی دهه های گذشته تقاضا برای آن در حال افزایش است و در این نوع کشاورزی، مزارع عاری از خاک است و محصولات به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید با چاشنی فناوری روز دنیا/ صادرات گوجه گلخانه ای از یک روستا به چندین کشور

تولید با چاشنی فناوری روز دنیا/ صادرات گوجه گلخانه ای از یک روستا به چندین کشور