مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:552021-11-29سياسي

بانوان شهیده قم نقش الگو دهی برای جوانان دارند


عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه بانوان شهیده قم می توانند نقش الگودهی را به نسل جوان ایفا کنند، گفت: متأسفانه هنوز شناخت و اطلاعات دقیق و اقناع کننده ای از آن ها وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص برگزاری کنگره های بزرگداشت شهدا، اظهار داشت: تحلیل جامعه شناختی و روان شناختی خاطرات شهدا بر اساس حضور پرقدرت عنصر دین و تقویت معنویت جامعه، در کنگره ملی شهدای استان قم در نقطه توجه مسئولان این کنگره باشد.

وی ادامه داد: شایسته است تا زمانی که مادران و پدران شهدای گران قدر در قید حیات هستند، سخنان و خاطرات آن ها به نحو مطلوبی ثبت شده تا از فیوضات این گنجینه های معنوی و ارزشمند بهتر بهره مند شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه بانوان شهیده قم می توانند نقش الگودهی را به نسل جوان ایفا کنند تصریح کرد: متأسفانه هنوز شناخت و اطلاعات دقیق و اقناع کننده ای از آن ها وجود ندارد.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: آموزش و پرورش و دانش آموزان در زمینه برگزاری یادواره شهدا بسیار کوشا هستند و شایسته بوده این مجموعه در برگزاری کنگره های شهدا نقشی پررنگ تر داشته باشد نیازمند یادآور شد: از کنگره ملی شهدای استان انتظار می رود که نقش ویژه ای برای آموزش و پرورش و دانش آموزان در برگزاری این کنگره در نظر بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان شهیده قم نقش الگو دهی برای جوانان دارند

بانوان شهیده قم نقش الگو دهی برای جوانان دارند