مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:502021-11-29پزشكي

واکسن هراسی موجب افزایش ابتلا به کرونا و موارد فوتی می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، شروع موج ششم بیماری کرونا و تهدید جدی سلامت و جان خود و عزیزمان را در پی خواهد داشت، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، شروع موج ششم بیماری کرونا و تهدید جدی سلامت و جان خود و عزیزمان را در پی خواهد داشت، هرگونه واکسن هراسی و عادی انگاری موجب افزایش موارد ابتلا و فوتی های ناشی از کرونا می شود.

مجید شیرانی در گفت وگو با ایسنا در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هم اکنون 125 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 88 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه تاکنون 1729 بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری جان خود را از دست داده اند، گفت: در حال حاضر 15 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان، عنوان کرد: هم اکنون به لحاظ میزان شیوع بیماری کرونا، وضعیت شهرستان های اردل، بروجن، بن، شهرکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن هراسی موجب افزایش ابتلا به کرونا و موارد فوتی می شود

واکسن هراسی موجب افزایش ابتلا به کرونا و موارد فوتی می شود