مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:502021-11-29سياسي

باقری: ایران با اراده جدی وارد مذاکرات شده است / اولویت اصلی لغو تحریم ها خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه در گفتگو با صداوسیما با بیان اینکه ایران با یک اراده جدی و با یک تدارک قوی برای لغو تحریم های ظالمانه وارد گفتگو های وین شده است، - معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران با یک اراده جدی و با یک تدارک قوی برای لغو تحریم های ظالمانه وارد گفتگو های وین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه در گفتگو با صداوسیما با بیان اینکه ایران با یک اراده جدی و با یک تدارک قوی برای لغو تحریم های ظالمانه وارد گفتگو های وین شده است، گفت: ترکیب هیئت جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده این عزم و جدیت جمهوری اسلامی برای برداشتن گام هایی جدی در زمینه لغو تحریم های غیرقانونی و ظالمانه آمریکایی ها علیه ملت ایران دارد.

وی افزود: امیدواریم این گفتگو ها به صورت مؤثر برای تأمین هدف جمهوری اسلامی ایران در زمینه لغو این تحریم ها نقش داشته باشد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه در این دور از گفتگو ها تمرکز و اولویت اصلی بر لغو تحریم ها خواهد بود و دوره زمانی هم برای این دور از گفتگو ها نمی توان پیش بینی کرد، تاکید کرد: در جلسه افتتاحیه که عصر دوشنبه در وین برگزار می شود چشم انداز آتی این دور از گفتگو ها مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: ایران با اراده جدی وارد مذاکرات شده است / اولویت اصلی لغو تحریم ها خواهد بود

باقری: ایران با اراده جدی وارد مذاکرات شده است / اولویت اصلی لغو تحریم ها خواهد بود