مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:452021-11-29سياسي

خدمات شهید فخری زاده پس از شهادت وی هم ادامه دارد


جامعه به دلیل نبود و فقدان شهید فخری زاده دچار خسران شده است اما خدمات این شهید به جامعه پس از شهادت وی هم ادامه دارد.

- ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در اولین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده با حضور در خانه این شهید والا مقام با خانواده او دیدار و گفت وگو کرد.

شهردار تهران با بیان این مطلب که فراق این شهید سعید برای همه سخت است گفت: فراق شهید فخری زاده برای خانواده او غیر قابل تصور است، اما شرایط تا زمانی مشخص در دست انسان است و از جایی به بعد دیگر دست انسان نیست.

وی با تاکید بر این نکته که تصور این حادثه (شهادت شهید فخری زاده) سخت و غیر قابل تصور بود افزود: زمانی که خداوند بخواهد و اراده کند تا فردی را بپذیرد او را به بهترین نحو می پذیرد و صبر آن را نیز می دهد.

زاکانی با اشاره به گوشه ای از خاطرات دوران دفاع مقدس ادامه داد: به یاد دارم در زمان جبهه نزدیک به 15، 16 نفر از رزمندگان شهادت خود را پیش بینی کرده بودند و زمانی که در احوالات شرایط شهید فخری زاده دقت می شود او همانی است که به نقطه ای رسیده بود که دیگر برای او مَنیتی وجود نداشت.

وی تصریح کرد: جامعه از یک سو به دلیل نبود و فقدان شهید فخری زاده دچار خسران می شود اما به تعبیر دیگر او حی و حاضر است و خدمات این شهید به جامعه بعد از شهادت زیاد است و انشالله با سید الشهدا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شهید فخری زاده پس از شهادت وی هم ادامه دارد

خدمات شهید فخری زاده پس از شهادت وی هم ادامه دارد