مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:402021-11-29سياسي

یک مازندرانی اعجوبه علوم دریایی دنیا با 74 اختراع!


چهاردهه می گذرد که با عشق و انگیزه بالا ملوانان، افسران، مهندسین مراکز علوم دریایی و هوانوردی را آموزش می دهد و همواره با افتخار می گوید: تا زنده هستم به ایران و مردم کشورم خدمت می کنم.

- مردی که در کنار آن به دلیل عِرق وطن پرستی و عشق میهن به 74 ابداع و اختراع در زمینه سیمیلاتورها و وسائل کمک آموزشی و ابزارآلات دریانوردی، ایمنی دریایی و هوایی پرداخته است.

نه تنها همه شهر محمودآباد، بلکه بسیاری از دریانوردان، ملوانان و دانشجویان علم دریایی و هوایی سراسر ایران وی را می شناسند و برایش احترام قائل هستند.

ناخدایی با افتخارات بسیار که عمده ترین آن کسب عنوان دریانورد نمونه جمهوری اسلامی در سال 66، پژوهشگر نمونه وزارت نفت با برنده شدن در جشنواره بین المللی وزارت نفت، پتروشیمی و نفت سال 67، مشاهیر مازندران در مهر 84، پژوهشگر و مخترع نمونه کشور در اسفند 84، پایه گذار مرکز آموزش و دانشگاه علمی کاربردی شرکت ملی نفت کش و مجموع مجتمع تفریحی، آموزشی شرکت نفت کش محمودآباد، پیشکسوت و اولین پایه گذار آموزش نوین ملوانی و دریانوردی، امداد و نجات صنعت دریانوردی و هوانوردی در سال 1363 با تجربیاتی در اسکاتلند و انگلستان به منظور گسترش و ترویج دانش خود در کشتیرانی ها، دانشگاها و مراکز دریانوردی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مازندرانی اعجوبه علوم دریایی دنیا با 74 اختراع!

یک مازندرانی اعجوبه علوم دریایی دنیا با 74 اختراع!