مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:152021-11-29سياسي

دستگاه قضا حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه گذاران را در دستور کار دارد


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: دستگاه قضا با همکاری سایر ادارات در استان حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه گذاران را در دستور کار دائمی دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: دستگاه قضا با همکاری سایر ادارات در استان حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه گذاران را در دستور کار دائمی دارد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، روز گذشته 6 آذر در حاشیه بازدید میدانی از یکی از هتل های بیرجند، اظهار کرد: این مجموعه الگوی مناسبی برای کسانی است که قصد سرمایه گذاری در استان را دارند تا با انجام چنین سرمایه گذاری هایی در واقع زیرساخت های فرهنگی منطقه را نشان دهد و تقویت کند؛ این هتل از ظرفیت های خوب استان و شهرستان بیرجند در بخش گردشگری بوده که در جذب گردشگر هم نقش خوبی را ایفا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شورای قضایی خراسان جنوبی اظهار کرد: این مجموعه مشکلات جزیی داشت که در همین راستا امروز به همراه جمعی از مسئولان قضایی، استانی و شهرستان از آن بازدید کنیم.

وی افزود: پرونده قضایی در دادگستری مطرح بوده و اختلافی بین مجموعه هتل و منابع طبیعی وجود دارد که تدابیر قضایی لازم اتخاذ شد تا از مجموعه ای که در شهرستان بیرجند فعالیت خوبی دارد، حمایت حقوقی و قضایی کنیم و جلوی فعالیت آن گرفته نشود بلکه استفاده بهتر و حداکثری به عمل آید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه گذاران را در دستور کار دارد

دستگاه قضا حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه گذاران را در دستور کار دارد