مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:052021-11-29سياسي

دارنده مدال طلای المپیاد زیست شناسی: پیشرفت علمی عامل وابستگی کمتر به سایر کشورها


«سیده زهرا حسینی نیا» دارنده مدال طلای المپیاد دانش آموزی زیست شناسی گفت: رفع مشکلات کنونی کشور و وابستگی کمتر به خارج از کشور در گرو پیشرفت فعالیت های علمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل،این که دانش آموزان را آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانیم، بسیار پر معناست، زیرا به راستی همین دانش آموزان هستند که چند سال دیگر پس از تحصیلات خود وارد عرصه تلاش و مدیریت کشور می شوند و آینده ایران اسلامی را می سازند.

موفقیت جوانان ایرانی در عرصه های جهانی باعث می شود تا شعار ما می توانیم در عمل اثبات شده  و توانایی های داخلی در کشور و عرصه بین المللی مشهود شود.

سیده زهرا حسینی نیا دانش آموز پایه دوازدهم از جمله نخبگان استان اردبیل است که این شعار را به اثبات رسانده و باعث شادی مردم استان شده است.

حسینی نیا در المپیاد علمی دانش آموزی زیست شناسی سال 2021، به عنوان عضو تیم ملی المپیاد دانش آموزی زیست شناسی حضور یافته و موفق به کسب مدال طلا شد.

وی طی سه سال اخیر، رتبه ها و مدال های متعددی کسب نموده که آخرین و برترین این مدال ها، مدال طلای کشوری است.

پیشرفت علمی راهی مناسب برای رفع مشکلات کنونی کشور زهرا حسینی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی کشور، پیشرفت علمی و وابستگی کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارنده مدال طلای المپیاد زیست شناسی: پیشرفت علمی عامل وابستگی کمتر به سایر کشورها

دارنده مدال طلای المپیاد زیست شناسی: پیشرفت علمی عامل وابستگی کمتر به سایر کشورها