مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-29سياسي

بلاتکلیفی نیروهای سازمان نهضت سواد آموزی خوزستان در پیچ و خم استخدام


نیروهای سازمان نهضت سوادآموزی خوزستان که قبل از سال 92 فعال بوده اند، خواستار تعیین تکلیف وضعیت خود و رعایت عدالت در نحوه جذب و فعالیت دوباره نیروها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوشتر، نیروهای تک دوره تجمیعی غیرفعال قبل از سال 1392 که به دلایل نامعلوم کنار گذاشته شده بودند، در پیام ها و تماس هایی به خبرگزاری فارس و پس از تجمع درب سازمان نهضت سوادآموزی کشور  در هفته های گذشته، خواستار پیگیری موضوع شدند.

یکی از این معترضان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اگر قرار است از نیروهایی که غیرفعال شده اند جهت فعالیت در نهضت جذب شود، باید با شرایط مشخص و با عدالت صورت گیرد که متاسفانه اینچنین نشده است.

وی افزود: این در شرایطی است که از سراسر کشور بیش از یکصد نفر جذب شدند، از خوزستان هم چندین نفر مجدداً فعال شدند مثلاً یکی از این موارد از دوستانم بود و به عینه شاهد این موضوع بودم.

وی در بخشی دیگر از صحبت هایش ضمن گلایه از عدم توجه مسوولان به حقوق این نیروها بیان کرد: طبق مصوبه سال 95 مجلس، همه ما بایستی به صورت حق التدریسی جذب و استخدام می شدیم، اما نه تنها این موضوع انجام نشد بلکه وضعیت تدریس مان را هم غیرفعال اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی نیروهای سازمان نهضت سواد آموزی خوزستان در پیچ و خم استخدام

بلاتکلیفی نیروهای سازمان نهضت سواد آموزی خوزستان در پیچ و خم استخدام