مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-29سياسي

15 تا 20 درصد زوج های جوان از ناباروری رنج می برند


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: خدمات فوق تخصصی مرکز درمان ناباروری مولود در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان با استقبال گسترده هموطنان ساکن در سیستان و بلوچستان و برخی از استان های همجوار همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر سید محمد هاشمی شهری با اشاره به سیاست های جمعیتی و دستورات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری افزود: به طور کلّی حدود 15 تا 20 درصد زوج های جوان از ناباروری رنج می برند و فراهم نمودن امکانات درمانی باعث می شود تا بیش از 70 درصد از این زوج ها نیزموفق به فرزندآوری شوند.

هاشمی شهری بیان کرد: از دیرباز یکی از دلائل مسافرت های درمانی هم استانی های عزیزمان به خارج از استان دریافت خدمات درمان ناباروری بود که به لطف خدا این مشکل تا حدود زیادی بر طرف و حجم قابل توجهی از این مسافرت ها کاهش یافته است.

وی با اشاره به تاثیرات عاطفی فرزند آوری بر خانواده ها، نقش مراکز درمان ناباروری در حفظ و ارتقاء جوانی جمعیت را قابل توجه عنوان کرد و گفت: در حوزه خدمات بهداشت و درمان بانوان در استان سیستان و بلوچستان 4 محور اصلی شامل تامین و تدارک امکانات زایمان ایمن، سالم و بهداشتی، تامین امنیت غذایی و رفع سوء تغذیه، تشخیص زودهنگام بدخیمی های زنان و درمان ناباروری را تعریف کرده ایم و در همین راستا هماهنگی ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 تا 20 درصد زوج های جوان از ناباروری رنج می برند

15 تا 20 درصد زوج های جوان از ناباروری رنج می برند