مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 04:402021-11-29سياسي

کارشناسان رسمی دادگستری در کمال بی طرفی قضاوت کنند


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: وظیفه کارشناسان رسمی دادگستری بسیار خطیر است و این افراد باید در پرونده ها در کمال بی طرفی و با صدور نظرات خود در مهلت مقرر، - نقش مهمی در فرآیند رسیدگی قضایی ایفا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در جلسه مشترک شورای معاونین دادگستری کل استان کردستان با اعضای هیأت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری و مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه در استان کردستان بر لزوم قطعی حضور کارشناسان رسمی در محل برای صدور نظر کارشناسی تاکید کرد و اظهار داشت: کارشناسان رسمی باید دستگاه قضایی را در احقاق حق مردم یاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در این جلسه که در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان برگزار شد، تصریح کرد: در دستگاه قضایی قاضی، وکیل و کارشناس رسمی در اجرای عدالت و احقاق حق گام بر می دارند.

رییس کل دادگستری استان کردستان افزود: وظیفه کارشناسان رسمی دادگستری بسیار خطیر است و این افراد باید در پرونده ها در کمال بی طرفی و با صدور نظرات خود در مهلت مقرر ، نقش مهمی در فرآیند رسیدگی قضایی ایفا نمایند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد : کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده ها ، کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی ، اتقان آراء ، سازش و اصلاح ذات البین و در نهایت رضایتمندی عمومی از دستگاه قضایی از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان رسمی دادگستری در کمال بی طرفی قضاوت کنند

کارشناسان رسمی دادگستری در کمال بی طرفی قضاوت کنند