مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 04:352021-11-29سياسي

زاهدی: هوش مصنوعی باید یکی از اهداف و استراتژی های پیش روی کشور باشد


عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه دنیا در حال گذار به سمت دنیای دیجیتال است، خاطرنشان کرد: توجه به هوش مصنوعی باید یکی از اهداف و استراتژی های جدی پیش روی ما در کشور باشد تا ما بتوانیم در دنیایی که در حال ساختن است به خوبی تنفس کنیم.

- محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در دیجیتال به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: ما از سال 2030 به بعد در دنیا شاهد تحولات عظیم پلتفرم ها هستیم و با دنیای عجیب دیجیتال مواجه خواهیم بود و بحث اقتصاد دیجیتال از سال 2030 به بعد به شدت رشد خواهد یافت.

  عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: حتی در مسائل دفاعی، کشورها به دنبال توپ و تانک نخواهند بود و دنیا دنیای دیگری خواهد شد و جنگ سایبری جای توپ و تانک را خواهد گرفت و به طور کل دنیا دنیای دیجیتال خواهد شد.

  زاهدی با بیان اینکه دنیا در حال گذار به سمت دنیای دیجیتال است، خاطرنشان کرد: در این مباحث هوش مصنوعی بسیار کاربرد دارد و طراحی ها در فضای مجازی بدون هوش مصنوعی امکانپذیر نیست، لذا توجه به هوش مصنوعی و گسترش رشته ها در این زمینه و توجه و بهره برداری از این بحث در دنیای دیجیتال باید یکی از اهداف و استراتژی های جدی پیش روی ما در کشور باشد تا ما بتوانیم در دنیایی که در حال ساختن است به خوبی تنفس کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: هوش مصنوعی باید یکی از اهداف و استراتژی های پیش روی کشور باشد

زاهدی: هوش مصنوعی باید یکی از اهداف و استراتژی های پیش روی کشور باشد