مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 04:152021-11-29اقتصادي

13 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در سنندج کشف شد


مدیر امور برق جنوب سنندج از شناسایی وجمع آوری 13 دستگاه رمز ارزغیرمجازدیگر در سنندج خبر داد.

- اسعد خالدی اظهار کرد: باتوجه به افزایش تمایل برای فعالیت در بازار مالی ارزهای دیجیتال، متاسفانه این روزها شاهد افزایش تقاضا برای نصب دستگاههای ماینر هستیم که عمدتا به دلیل نا آگاهی از عواقب آن، به شکل غیرقانونی نصب واستفاده میشود.

وی با اشاره به ارزش بالغ بر 400 میلیون تومانی 13 دستگاه ماینرکشف شده در محله باغ ژاله بلوار توحید سنندج ، تصریح کرد: بازرسان این امور دراین بازدیدها متوجه شدند که واحدهای تولیدی وکارگاهی وحتی مسکونی با بهره گیری ازبرق بایارانه دولتی به صورت غیرمجاز، ارزدیجیتال تولید می کنند.

وی درادامه گفت: سواستفاده برخی مشترکان از انرژی برق برای استخراج رمز ارز طی یکی دو سال اخیر، خسارت های قابل توجهی به شبکه برق وارد شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، خالدی دربخش دیگری ازسخنان خود اضافه کرد: هردستگاه ماینر 2٫5کیلووات ساعت معادل یکدستگاه کولرگازی 24هزار، مصرف برق داردکه فشار زیادی را بر روی شبکه برق تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه ولوازم برقی شهروندان رافراهم می نماید.

وی درپایان گفت: طی سال جاری در مجموع 312 دستگاه ماینر در شهرستان سنندج کشف و ضبط شده است که از این تعداد 107 مورد آن به امور برق جنوب سنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در سنندج کشف شد

13 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در سنندج کشف شد