مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 01:252021-11-28بين الملل

انگلیس و اسراییل یاداشت مشترکی را علیه ایران منتشر کردند


وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی با انتشار یاداشت مشترکی در روزنامه «تلگراف» به بیان ادعاهای بی اساس و واهی علیه ایران پرداختند.

- به نقل از روسیا الیوم، در حالی که قرار است مذاکرات وین از امروز دوشنبه ازسرگرفته شود وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی یادداشت مشترکی را علیه ایران منتشر کردند.

در این یادداشت مشترک که توسط لیز تراس وزیر خارجه انگلیس و یاییر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در روزنامه تلگراف منتشر گردیدهT ادعا شده است: انگلیس و اسراییل شب و روز برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای تلاش خواهند کرد.

این یاداشت مدعی شد: زمان در حال سپری شدن است و این ضرورت همکاری نزدیک با دوستان و شرکا برای ناکام گذاشتن بلندپروازی های ایران را دوچندان می کند.

این در حالی است که لاپید روز یکشنبه به منظور مذاکره با مقامات فرانسه و انگلیس پیش از آغاز دور جدید مذاکرات با ایران در وین راهی اروپا شده است.

لاپید قرار است روز دوشنبه با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و روز سه شنبه با امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در پاریس دیدار نماید.

گفتنی است که مذاکرات وین بین ایران از یک سو و کشورهای چین، روسیه، آلمان، فرانسه و انگلیس از سوی دیگر قرار است از امروز هشتم آذر از سر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس و اسراییل یاداشت مشترکی را علیه ایران منتشر کردند

انگلیس و اسراییل یاداشت مشترکی را علیه ایران منتشر کردند