مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 21:452021-11-28بين الملل

تاکید مذاکره کنندگان ایرانی بر رفع کامل تحریم ها


شبکه خبری سی ان ان آمریکا در گزارشی درباره مذاکرات وین با بیان اینکه دولت ایران تیم جدیدی از مذاکره کنندگان را به وین فرستاده که بر لزوم رفع کامل تحریم های آمریکا تاکید کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، تارنمای شبکه سی ان ان آمریکا روز یکشنبه به وقت محلی گزارش داد که دولت ایران تیم جدیدی از مذاکره کنندگان را به وین فرستاده که بر لزوم رفع کامل تحریم های آمریکا و نه پایبندی به توافق تاکید کرده اند در حالیکه مقامات آمریکایی گفته اند که مطلقا هیچ برنامه ای برای ارائه مشوق به ایران برای گفتگو ندارند.

منابع اروپایی و آمریکایی به سی ان ان اعلام کردند هنوز زمان برای رسیدن به یک توافق با ایران وجود دارد، اما این زمان احتمالا تا پایان سال بعدی میلادی خاتمه خواهد یافت.

منابع آگاه از مذاکرات اعلام کردند که طرف ها از نزدیک شاهد سفر هفته گذشته رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران بودند و آن را نشانه ای از رویکرد ایران به مذاکرات در وین دانسته اند.

منابع آگاه آمریکایی و اروپایی به به سی ان ان گفتند که آمریکا و متحدانش در نقطه ای نیستند که شروع به ارائه اقدامات اعتمادسازی به ایران کنند، اما یکی از مقامات گفته این احتمال وجود دارد که ایالات متحده و متحدانش از چنین گزینه ای استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مذاکره کنندگان ایرانی بر رفع کامل تحریم ها

تاکید مذاکره کنندگان ایرانی بر رفع کامل تحریم ها