مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 20:552021-11-28ورزشي

تاکتیک هیات مدیره پرسپولیس و «پاس» به وزیر ورزش/ صدری فقط یک پیشنهاد است!


هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد مجید صدری به وزیر ورزش تاکتیکی مناسب برای عبور آرام و بی حاشیه از دربی را در نظر گرفته و انتخاب مدیرعامل را به حمید سجادی «پاس» داده است.

- ، باشگاه پرسپولیس که از چند ماه پیش با استعفای جعفر سمیعی با نابسامانی در مدیریت خود مواجه شد، هنوز با همین مشکل دست و پنجه نرم می کند و با وجود این که اعضای هیات مدیره مجید صدری را برای مدیرعاملی به وزیر ورزش پیشنهاد داده اند اما این معرفی تضمینی برای ماندن صدری در مسئولیت مدیرعاملی نیست.

پس از آنکه حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان تکلیف هیات مدیره و مدیرعاملی باشگاه استقلال را مشخص کرد، انتظار پرسپولیسی ها از او این بود که همین کار را در مورد هیات مدیره و مدیریت باشگاه شان انجام دهد اما با وجود گذشت چند ماه هنوز این اتفاق رخ نداده است.

مجید صدری که عضو هیات مدیره بود و به واسطه ارتباطش با یک اپراتور توانست پول قابل توجهی را به صورت قرض به باشگاه تزریق کند، به عنوان سرپرست باشگاه مسئولیت را برعهده گرفت و امور سرخپوشان را پیش برد اما او هم با این نیت دست به جیب می شد که سجادی حکم مدیرعاملی او را اعلام کند.

با طولانی شدن تعیین تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس، صدری گروکشی ها را شروع کرد و در گفتگوهایی که با اعضای هیات مدیره داشت خواستار تعیین تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکتیک هیات مدیره پرسپولیس و «پاس» به وزیر ورزش/ صدری فقط یک پیشنهاد است!

تاکتیک هیات مدیره پرسپولیس و «پاس» به وزیر ورزش/ صدری فقط یک پیشنهاد است!