مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 20:152021-11-28اقتصادي

پیمانکاران متخلف مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تعیین تکلیف می شوند


معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ساوجبلاغ از پیمانکاران مسکن مهر خواست تا هر چه سریع تر نسبت به تحویل واحدهای تکمیل شده به متقاضیان اقدام کنند.

- ، رضا محمدی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از یکی از پروژه های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: بر این اساس با پیمانکاران مسکن مهر که از تحویل به موقع واحدهای مسکونی مهر خودداری کنند، برخورد قاطع خواهد شد.

وی گفت: بعضی از پیمانکاران با طلب مبالغ اضافی به متقاضیان مسکن مهر فشار آورده اند و امروز بسیاری از مشکلات در حوزه مسکن مهر به این بخش بر می گردد که پیمانکاران تعامل لازم را با مالکان ندارند و به بهانه واهی به دنبال اخذ مبالغ اضافه از مالکان هستند.

محمدی با بیان اینکه گزارش معتبر در خصوص دریافت مبالغ اضافی از متقاضیان مسکن مهر وجود دارد، تصریح کرد: پیمانکاران حق گرفتن هیچ گونه وجه اضافی از متقاضیان واحدها را ندارند در صورت مشاهده با هماهنگی شرکت عمران و دستگاه قضایی با آنها برخورد خواهد شد.

وی گفت: بر اساس اعلام شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، 10 پیمانکار مسکن مهر این شهر واحدهای خود را تکمیل اما از تحویل آن به مردم خودداری می کنند که این کار قانونی نیست و با آنان بر خورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکاران متخلف مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تعیین تکلیف می شوند

پیمانکاران متخلف مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تعیین تکلیف می شوند