مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 19:552021-11-28سياسي

رسیدگی به پرونده قضایی مسئولان در حوزه پسماند گیلان


برای مسئولان متخلف در حوزه پسماند سراوان و همچنین پسماند برخی شهرستان های استان، پرونده قضایی تشکیل شده و در محاکم استان در حال رسیدگی است.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان گفت: برای مسئولان متخلف در حوزه پسماند سراوان و همچنین پسماند برخی شهرستان های استان، پرونده قضایی تشکیل شده و در محاکم استان در حال رسیدگی است.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست بررسی مشکلات پسماند استان گیلان، با بیان اهمیت و نقش گروه های مردم نهاد در ارایه خدمات انسان دوستانه و همچنین شناساندن نقایص عملکردی و ضعف های مدیریتی به مسئولان نظارتی اظهار کرد: این گروه ها مشکلات و معضلات محیط زیستی و دغدغه های مردمی را به دولت ها منعکس کرده تا در رفع و حل مشکلات شتاب بیشتری بگیرند.

وی احیای حقوق عامه و حفظ بیت المال را از وظایف اصلی دستگاه قضایی برشمرد و تصریح کرد: مسئولان قضایی باید وظایف هر سازمان را به مدیران آن متذکر شده و در صورتی که حقی از مردم پایمال شود و یا قصور مدیریتی واقع شود، ترک فعل ها را دنبال کرده تا مسئولان مربوطه پاسخگوی عدم عملکرد صحیح خود باشند.

رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه منشا ایجاد پرونده های قضایی که ناشی از برخی سوء مدیریت ها است باید خشکانده شود گفت: برای مسئولان متخلف در حوزه پسماند سراوان و همچنین پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده قضایی مسئولان در حوزه پسماند گیلان

رسیدگی به پرونده قضایی مسئولان در حوزه پسماند گیلان