مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 19:402021-11-28سياسي

هدف اصلی کتاب «حوض خون» معرفی الگو از زنان انقلابی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو فاطمه میرعالی ظهر امروز در نشست خبری کتاب حوض خون که در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان برگزار شد، - محقق و نویسنده کتاب حوض خون گفت: هدف اصلی کتاب حوض خون، معرفی الگو بود نه فقط کلی گویی و به همین دلیل شخصیت 64 زن در رده های مختلف در کتاب وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو فاطمه میرعالی ظهر امروز در نشست خبری کتاب حوض خون که در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان برگزار شد، گفت: مصاحبه ها و جمع آوری اطلاعات را از سال 94 شروع کردیم در این مسیر سختی های زیادی داشتیم.

برخی از افراد دیگر در اندیمشک زندگی نمی کردند اما تحقیق را ادامه دادیم و بقیه بانوان را پیدا کردیم.

وی افزود: برخی دیگر به دنبال دیده شدن نبودند اما وقتی متوجه تلاش و حسن نیت ما برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی شدند از ما استقبال کردند.

محقق و نویسنده کتاب حوض خون ادامه داد: در این روایات دختران دبیرستانی، دختران جوان، مادرانی با چند فرزند کوچک، زنان نابینا حضور دارند، حتی مادران، خواهران و همسران شهدا و رزمندگان بین زنان رخت شور خانه فعالیت می کردند.

میرعالی عنوان کرد: این روایت مختلف از زندگی های شخصی آنها که هرکدام در سنین متفاوت بودند، بیانگر الگوهای مناسبی برای بانوان در همه سنین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی کتاب «حوض خون» معرفی الگو از زنان انقلابی است

هدف اصلی کتاب «حوض خون» معرفی الگو از زنان انقلابی است