مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 19:052021-11-28سياسي

رایزنی سه جانبه هیأت های ایران، روسیه و چین در وین +فیلم


هیأت های ایران، روسیه و چین به ریاست علی باقری معاون وزیر امور خارجه ایران امروز در نشستی سه جانبه در وین به گفت وگو نشستند.

-   محمدرضا غائبی سرپرست نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز با اشاره به سفر علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و هیأت همراه به وین برای شرکت در دور جدید مذاکرات وین اظهار داشت: تیم مذاکراتی بلندپایه جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزارت خارجه که از دیروز وارد وین شده، ضمن دیروز و امروز ملاقات های دو جانبه و سه جانبه ای را در سطوح کارشناسی و سطح روسای هیأت های چین و روسیه و همچنین با انریکه مورا هماهنگ کننده اتحادیه اروپا برگزار خواهد کرد.

  میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی نیز در توییتی در این باره نوشت: چین، ایران و روسیه امروز، رایزنی های غیررسمی سه جانبه ای در راستای آماده سازی از سرگیری رسمی گفت وگوهای وین در روز 29 نوامبر (فردا، 8 آذر) برگزار کردند.

تبادل دیدگاه ها، برای درک موضع به روز ایران درباره مذاکره، مفید بود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روز دوشنبه شهر وین، میزبان مذاکرات ایران و گروه 1+4 برای رفع تحریم های غیرقانونی و ظالمانه آمریکاست و آن گونه که وزیر امور خارجه ایران اعلام کرده جمهوری اسلامی در این مذاکرات، دست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سه جانبه هیأت های ایران، روسیه و چین در وین +فیلم

رایزنی سه جانبه هیأت های ایران، روسیه و چین در وین +فیلم