مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 19:002021-11-28سياسي

بررسی مشکلات چاروسا در سفر مسئولان کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق دور افتاده چاروسا سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از همکاران خود با حضور در بخش چاروسا برنامه های مختلفی را اجرا کردند.

ابتدا با دعوت رییس حوزه قضایی قلعه رییسی با حضور در دادگستری چاروسا با بیان مشکلات کمیته امداد از زبان امام جمعه، رییس دادگستری و شورای شهر و جمعی از مردم نشستی برگزار و سپس در محوطه دادگستری چاروسا مشکلات مددجویان کمیته امداد را بررسی کردند.

حجت الاسلام صادق انصاری پور در این نشست ضمن تقدیر از حضور مدیرکل کمیته امداد استان جهت حضور و پیگیری مشکلات مددجویان عنوان کرد: کمیته امداد در طول دوران انقلاب خدمات ارزنده ارائه کرد و منطقه چاروسا به دلیل محرومیت خود نیاز توجه بیش از پیش است.

رییس حوزه قضایی چاروسا تاکید کرد: برای اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد نیاز است توجه شود و  تسهیلاتی که ارائه می شود اشتغال زایی پایدار داشته باشد تا مشکل بسیاری از جوانان مددجو برطرف شود.

وی افزود: تلاش شود تا افرادی که در این منطقه از وضعیت مالی تشکیل می دهند حقیقتا نیازمند حمایت هستند و در تهیه لوازم اولیه زندگی مشکلات فروانی دارند باید از جوانان حمایت کرد و جهیزیه های مددجویان در اسرع وقت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات چاروسا در سفر مسئولان کمیته امداد

بررسی مشکلات چاروسا در سفر مسئولان کمیته امداد