مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 18:552021-11-28سياسي

محکومیت ترک فعل مدیران حوزه دستگاه های خدمات رسان لرستان


رییس شعبه 107 کیفری دو لرستان (جرایم اقتصادی) با تاکید بر برخورد با ترک فعل مدیران گفت: در حوزه دستگاه های خدمات رسان استان مواردی از محکومیت را در فروردین ماه امسال داشته ایم.

- ، سید مصطفی سهرابی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه در بحث برخورد با سارقان مسلح، اظهار داشت: سرقت های بین جاده ای داشتیم که همه علاوه بر حبس طویل المدت 10 سال، به شهرستان های جنوبی از جمله سیستان و بلوچستان و کرمان هم تبعید شده اند.

وی با اشاره به مسئله برخورد با ترک فعل مدیران تصریح کرد: تا زمانی که پرونده های این حوزه در سازمان بازرسی استان تشکیل نشود دستگاه قضایی نمی تواند ورود کند.

رییس شعبه 107 کیفری دو لرستان (جرایم اقتصادی) خاطرنشان کرد: ورود ما با تشکیل پرونده در سازمان بازرسی است؛ در این رابطه هم نمونه های متعدد از تشکیل پرونده و برخورد را داشته ایم.

سهرابی افزود: اخیراً در حوزه دستگاه های خدمات رسان استان مواردی از محکومیت ترک فعل مدیران را در فروردین ماه امسال داشته ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرونده های ویژه جرایم اقتصادی گفت: در برهه زمانی سال 98 و 99 چندین پرونده جرایم اقتصادی تشکیل شد و رسانه ها هم خبر آن را درج کردند؛ از جمله پرونده های شورای شهر و شهرداری الشتر، شهرداری خرم آباد، بخشداری در بروجرد، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت ترک فعل مدیران حوزه دستگاه های خدمات رسان لرستان

محکومیت ترک فعل مدیران حوزه دستگاه های خدمات رسان لرستان