مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 18:402021-11-28پزشكي

تزریق 3 هزار واکسن دز سوم در شاهرود/ روند ابتلاء کاهش یافت


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افراد بالای 60 سال، جانبازان، کادر درمان و بیماران خاص را مشمول دز سوم واکسن کرونا دانست و گفت: سه هزار و 334 واکسن دز سوم در شاهرود تزریق شده است.

- ، با بیان اینکه در حوزه دانشگاه علم پزشکی شاهرود روند رو به کاهش خوبی را در آمار ابتلاء شاهد هستیم که بخش یاز آن به روند واکسیناسیون باز می گردد البته انتظار داریم که روند بازهم بهتر شود، ابراز کرد: تاکنون 91 درصد از جمعیت تحت پوشش دانشگاه واکسن کرونای خود را در دز اول دریافت کردند همچنین 74 درصد از جمعیت هدف دز دوم را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تکمیل دز اول برای 9 درصد باقی مانده از جمله اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود محسوب می شود، ابراز داشت: روند خوب رو به نزول ابتلای بیماری با این اقدام می تواند استمرار داشته باشد همچنین باید طبق برنامه دز دوم افرادی که نوبت اول واکسن را دریافت کردند، تزریق شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: کسانی که واکسن آسترازانکا دریافت کردند برای جمعیت بالای 60 سال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بعد از شش ماه و سایر واکسن ها بعد از چهار ماه واجد شرایط دریافت دز سوم خواهند بود لذا این دسته افراد برای واکسن خود باز هم به مراکز واکسیناسیون تجمعی مراجعه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 3 هزار واکسن دز سوم در شاهرود/ روند ابتلاء کاهش یافت

تزریق 3 هزار واکسن دز سوم در شاهرود/ روند ابتلاء کاهش یافت