مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 18:402021-11-28بين الملل

برگزاری تظاهرات علیه «اشغالگری» ترکیه در شمال سوریه


اهالی منطقه «تل رفعت» و برخی دیگر از مناطق حومه شمالی حلب، در مخالفت با اشغالگری ترکیه و عناصر وابسته به این کشور، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

- اهالی منطقه تل رفعت و برخی دیگر از مناطق حومه شمالی حلب، در مخالفت با اشغالگری ترکیه و عناصر وابسته به این کشور، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعتراضات مردمان شمال سوریه به حضور نظامی ترکیه نه تنها متوقف نشده، بلکه روز به روز در حال گسترش است.

ساکنان منطقه تل رفعت در حومه شمالی حلب عصر یکشنبه تظاهراتی اعتراض آمیز علیه دخالت های نظامی ترکیه در کشورشان برگزار کردند.

به نوشته خبرگزاری سانا ، معترضان با سر دادن شعارهایی مخالفت قاطع خود را با اشغالگری ترکیه و عناصر مسلح وابسته به آن ابزار داشتند.

امروز همچنین ساکنان برخی از شهرک ها و روستاهای مجاور منطقه اعزاز در حومه شمالی حلب تظاهراتی گسترده در مخالفت با اقدامات ترکیه در شمال سوریه، برگزار کردند.

ساکنان این مناطق که از تهدیدهای پیاپی ترکیه به تنگ آمده اند، دست به اعتراض زده و تهدیدهای ترکیه در مورد حمله نظامی به منطقه شمال سوریه را به شدت محکوم کردند.

تظاهرکنندگان شعارهایی در تأیید همبستگی ملی سوریه سر داده و تصویر بشار اسد رییس جمهور و پرچم این کشور را به اهتزاز درآوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تظاهرات علیه «اشغالگری» ترکیه در شمال سوریه

برگزاری تظاهرات علیه «اشغالگری» ترکیه در شمال سوریه