مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 18:252021-11-28بين الملل

رژیم صهیونیستی در سودای اجرای «نقشه ب» آمریکا در برابر ایران


یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی نوشت، هم زمان با برگزاری مذاکرات وین، ارتش رژیم صهیونیستی در سودای اجرای نقشه ب آمریکا در برابر ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه در مذاکرات هسته ای وین، بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم گفته است بهترین سناریو شامل توافقی است که علاوه بر برنامه هسته ای، برنامه موشکی و حضور منطقه ای ایران را نیز در بر گیرد.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) با طرح اتهامات همیشگی و تکراری علیه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران در آستانه مذاکرات روز دوشنبه در وین اتریش، مدعی شد: اسراییل نگران است که ایران با کاهش تحریم ها در مذاکرات مجدد هسته ای با قدرت های جهانی از پول بادآورده ای برخوردار شود، اما به اندازه کافی پروژه های دارای پتانسیل ساخت بمب را متوقف نکند .

(جزییات بیشتر) کشورهای غربی به رهبری آمریکا در سال های گذشته ایران را به پیگیری اهداف نظامی در برنامه هسته ای این کشور متهم کرده اند، اتهامی که ایران قویاً آن را رد کرده است.

ایران تأکید می کند به عنوان یکی از امضاکنندگان پیمان منع گسترش سلاح های اتمی (ان پی تی) و عضوی از آژانس بین المللی انرژی اتمی، حق دستیابی به فناوری هسته ای را برای مقاصد صلح آمیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در سودای اجرای «نقشه ب» آمریکا در برابر ایران

رژیم صهیونیستی در سودای اجرای «نقشه ب» آمریکا در برابر ایران