مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 17:452021-11-28سياسي

آشوری: غرب مسؤول به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای است


نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت: ملت ایران در پی خروج آمریکایی ها از برجام و همین طور عدم پای بندی دیگر طرف ها به آن، غرب را در این دوره مسؤول به نتیجه رسیدن مذاکرات می دانند.

- محمد آشوری امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: ایران با تیم کامل در مذاکرات هسته ای در وین حاضر شده است و خواستار انجام مذاکره ای همه جانبه و رو به جلو است.

وی افزود: تجربه تاریخی ملت ایران از جمله در ماجرای برجام نشان داده که غربی ها همیشه در مسیر نادرستی بوده و عملا به تعهدات خویش پای بند نیستند.

نماینده مردم هرمزگان با تصریح بر این که غربی ها باید فضای بی اعتمادی میان ایران با 1+5 را جبران کنند، خاطرنشان کرد: غرب مسؤول به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای در این دوره است و آنان بودند که با بی اعتبار کردن برجام، بزرگ ترین ضربه را به این توافق بین المللی زدند.

آشوری گفت: منطق ایران در مذاکرات روشن و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان نیز با رویکرد رسیدن به توافق در این مذاکرات حاضر شده اما این که طرف های مقابل بخواهند بار دیگر با زیاده خواهی و طرح موضوعات غیرقابل مذاکره نظیر امنیت و اقتدار منطقه ای ایران و توانمندی های دفاعی، راه مذاکرات را منحرف کنند، عملا در این مسیر، سنگ اندازی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوری: غرب مسؤول به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای است

آشوری: غرب مسؤول به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای است