مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 17:252021-11-28بين الملل

حزب الله: لبنان از چتر اسراییل خارج شده و به آن باز نخواهد گشت


تأکید کرد، اگر کسی فکر کند که معادله دچار اختلال شده و موازنه قوا به سود محور اسراییلی و عادی سازی تغییر کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد رعد رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت -وابسته به حزب الله- از کودتا علیه توافق طائف خبر داد و گفت که هدف از این اقدام، اطمینان بخشیدن به نیز به خاطر وابستگی به سیاستهای کشورهای خارجی، شکست خورده است.

این نماینده لبنانی با اشاره به اینکه جریان مقاومت برای حفظ کرامت مردم لبنان، خون داده است، خاطر نشان کرد، حزب الله خواستار این است که لبنان، مستقل باشد و منافع آن نیز بر اساس آرمانها و اراده آن برای تصمیم ملی باشد.

رعد تصریح کرد، اگر کسی فکر کند که معادله دچار اختلال شده و موازنه قوا به سود محور اسراییلی و عادی سازی تغییر کرده است، دچار اشتباه محاسباتی شده است؛ زیرا لبنان از دوران اسراییلی خارج شده و به آن باز نخواهد گشت .

وی با اشاره به اینکه تمامی ابزارهایی که برای به زانو درآوردن مقاومت به کار گرفته شده، شکست خورده  تأکید کرد، کشتار الطیونه در بیروت، یک تجاوز از پیش طراحی شده برای فتنه افروزی و جنگ داخلی بود.

رعد در پایان خطاب به مردم لبنان گفت: به هیچ کس اجازه ندهید شما را به سمت یک جنگ داخلی جدید بکشاند تا پس از آن توافقی را به شما تحمیل کنند که موازنه قوای جدیدی را ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: لبنان از چتر اسراییل خارج شده و به آن باز نخواهد گشت

حزب الله: لبنان از چتر اسراییل خارج شده و به آن باز نخواهد گشت