مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 17:102021-11-28سياسي

بازدید نمایندگان و مسئولان سازمان اسناد و کتابخانه ملی از آرشیو مرکزی سازمان اوقاف


معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه با تکذیب خبر از بین رفتن اسناد وقفی، گفت: مخزن اسناد سازمان اوقاف به تأیید سازمان اسناد رسیده و مسئولان این سازمان امشب از آرشیو اوقاف بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه با تکذیب خبر از بین رفتن اسناد وقفی، گفت: مخزن اسناد سازمان اوقاف و امور خیریه ازلحاظ امکانات و استانداردهای لازم مورد تایید مداوم تعامل و همکاری دارد.

حجت الاسلام امرالله حسنی نیا معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه بازدید مدیران و مسئولان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از مخزن اسناد این سازمان گفت: مخزن اسناد سازمان اوقاف همه استانداردهای لازم برای نگهداری اسناد را داراست و این که برخی از این مکان به عنوان استخر یادکرده اند واقعاً جای تعجب دارد.

وی ادامه داد: سیستم اطفای حریق پیشرفته، حسگر مخصوص نشتی آب، دوربین، تهویه مناسب، دماسنج و رطوبت سنج و انواع فایل های استاندارد در مخزن اسناد سازمان اوقاف و امور خیریه تعبیه شده و به صورت مستمر کنترل می شود تا به هیچ سند وقفی آسیبی نرسد.

حسنی نیا یادآور شد: ترکیدگی لوله آب مربوط به انباری درکنار مخزن اصلی بوده که وسایل اضافه در آن نگه داری می شده  و به هیچ وجه آب وارد مخز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نمایندگان و مسئولان سازمان اسناد و کتابخانه ملی از آرشیو مرکزی سازمان اوقاف

بازدید نمایندگان و مسئولان سازمان اسناد و کتابخانه ملی از آرشیو مرکزی سازمان اوقاف