مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 16:252021-11-28سياسي

شهرداری و شورای شهر در پروژه های کلان شیراز نقش ایفا کنند


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار نقش آفرینی شهرداری و شورای شهر شیراز در انجام پروژه های بزرگ و زیربنایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در نشست مشترک مجمع نمایندگان و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز که به منظور تشکیل یک کمیته مشترک میان این دو نهاد برگزار شد، اظهار داشت: ساختار این جلسات نیاز به یک چهارچوب اصولی برای رسیدن به یک ساز و کار مشترک دارد.

او تصریح کرد: برای عملیاتی کردن پروژه های مهم و زیربنایی شهر شیراز  نقش شورا و شهرداری در این راستا نقش مهمی است و انتظار می رود این دو نهاد مهم نقش خود را به از خلیج فارس 40هزار میلیارد تومان هزینه می خواهد در صورتی که بودجه کل فارس 8هزار میلیارد تومان در سال 1400 است و اگر منابع در آمدی برای این پروژه تعریف نمی کردیم، به هیچ عنوان امکان انجام آن نبود.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رسیدن به یک چهارچوب درست در این جلسات مشترک، بهره گیری از بخش خصوصی و برخورد واقع گرایانه با موضوعات  می تواند ما را به مقصود اصلی که پیشرفت شهر شیراز می باشد، برساند.

وی در مثالی دیگر به مشکلات کمربندی شیراز نیز اشاره کرد و گفت: امروز کمربندی شیراز  به اذعان همگان قتل گاه شیراز شده است و باید گفت  بدون بهره گیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری و شورای شهر در پروژه های کلان شیراز نقش ایفا کنند

شهرداری و شورای شهر در پروژه های کلان شیراز نقش ایفا کنند