مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 16:202021-11-28سياسي

استاندار چهارمحال و بختیاری: وام دار هیچ جناحی نیستم اما با همه تعامل می کنم


وام دار و منت دار هیچ گروهی نیستم اما با برقراری تعامل، به تمامی اقشار چهارمحال و بختیاری خدمت می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری استاندار این استان، با اشاره به نقش وحدت در پیشبرد اهداف انقلاب ، گفت: وحدت، انسجام و برادری معجزه می کند و بسیج مصداق این امر است.

وی با اشاره به تبدیل تهدیدهای مختلف به فرصت از سوی مردم افزود: جنگ تحمیلی بزرگ ترین تهدید بود که به فرصت تبدیل شد و اکنون عهدنامه دولت سیزدهم بهترین شرایط را برای خدمت گذاری فراهم می کند.

حیدری پذیرفتن مسئولیت در شرایط کنونی را رفتن به اردوی جهادی برای ایجاد تحول اعلام و تصریح کرد: با استفاده از تکنولوژی روز و فاصله از مسائل حاشیه ای، می توان گام های بلندی برای خدمت به مردم برداشت.

وی یادآور شد: الزام عملی به نظام جمهوری اسلامی، توجه به نیازهای اولویت دار مردم به ویژه محرومان و اقشار آسیب پذیر و تلاش برای رفع مشکلات آنان، ارج نهادن و خدمت بی منت به مردم، خدمت جهادی، گره گشایی با محوریت وحدت برای رفع مشکلات استان و اهتمام در تامین حقوق عامیانه مردم، فسادستیزی، نفی مطلق روابط ناسالم اداری و شناسایی زمینه های فساد و تعارض منافع و اقدام قاطع و سریع در راستای رفع آن، قانون گرایی، پاسخ گویی، شفافیت، انضباط مالی، ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار چهارمحال و بختیاری: وام دار هیچ جناحی نیستم اما با همه تعامل می کنم

استاندار چهارمحال و بختیاری: وام دار هیچ جناحی نیستم اما با همه تعامل می کنم