مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 15:402021-11-28پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت نارنجی و زرد / یکشنبه 7 آذر 1400


طبق گزارش وزارت بهداشت در روز یکشنبه 7 آذر 1400، در حال حاضر هیچ شهری در کشور در وضعیت قرمز کرونایی نیست؛ 22 شهر در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند و 207 شهر در وضعیت زرد و 219 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سویه جدید کرونا ، روند رو به کاهش کووید 19 در برخی مناطق و ماجرای مسوولان با واکسن نزده ها از جمله مهمترین اخبار کرونایی استان ها برای امروز یکشنبه -هفتم آذر- بود.

بهتر است با توجه به زمزمه های ورود سویه جدید کرونا به نام "اومیکرون" در برخی کشورها ، اول از همه به این مهم بپردازیم و ببینیم که مسوولان استانی در خصوص آن چه گفته اند؟ دکتر فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص گونه جدید کرونا گفته است: هنوز اخبار دقیقی در خصوص این گونه و خطرات آن منتشر نشده است، اما نباید فراموش کنیم که ویروس ها آزادانه به هر نقطه ای وارد می شوند و ما باید خطر را کاملا جدی بگیریم.

وی بیان داشت: بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا واکسیناسیون و رعایت هر چه جدی تر پروتکلهای بهداشتی به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است.

ضمن اینکه واکسیناسیون کرونا به معنای ایمنی کامل در برابر این ویروس نیست و تنها احتمال مرگ و میر را کاهش داده و از شدت علایم کم می کند و از همین رو باید نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی اهتمام جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت نارنجی و زرد / یکشنبه 7 آذر 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت نارنجی و زرد / یکشنبه 7 آذر 1400