مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 15:002021-11-28اجتماعي

اطلس خودکشی کرمانشاه در حال تدوین نهایی است


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت تهیه و تدوین اطلس خودکشی در استان، گفت: اطلس خودکشی استان کرمانشاه در حال تدوین نهایی است.

- ، فرحناز محمدی بعد از ظهر امروز در نشست علمی با موضوع پیشگیری خودکشی با تاکید بر مسائل فرهنگی و اجتماعی که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدامات گوناگونی به خصوص در حوزه معاونت پیشگیری و اجتماعی انجام داده است.

وی افزود: طی سال های گذشته اقدام به خودکشی و خودکشی های منجر به فوت در کشور افزایش یافته و ضرورت توجه به این حوزه بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: عوامل مختلفی از جمله شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در خودکشی افراد مؤثر بوده و برنامه ریزی برای این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.

محمدی بیان کرد: برای پیشگیری از آسیب اجتماعی خودکشی نیاز به همکاری تمام ارگان ها مانند آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، دادگستری و فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به تهیه و تدوین اطلس خودکشی در استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: اطلس خودکشی در استان کرمانشاه با محوریت 38 محله پرخطر و با همکاری 45 تسهیل گر آموزش دیده به صورت چند وجهی با هدف شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس خودکشی کرمانشاه در حال تدوین نهایی است

اطلس خودکشی کرمانشاه در حال تدوین نهایی است