مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 14:452021-11-28سياسي

بنیاد مستضعفان نقش ویژه ای درمحرومیت زدایی شهرستان چاراویماق دارد


بنیاد مستضعفان نقش ویژه ای درمحرومیت زدایی شهرستان چاراویماق دارد.

- ، طی مراسمی که به مناسبت افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان چاراویماق برگزار شد، فرمانده سپاه عاشورا از خدمات بنیاد مستضعفان در طول چند سال گذشته قدردانی و ابراز امیدواری کرد با همگرایی نیروهای انقلابی، بتوان چهره محرومیت را از مناطق محروم استان زدود.

فرمانده سپاه عاشورا، حضور بنیاد مستضعفان را فرصت مغتنمی برای انجام مأموریت های محرومیت زدایی دانست و اظهار داشت: امیدواریم خدمات بنیاد مستضعفان با همگرایی تمامی دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و حاکمیتی، بیش از پیش به نتیجه برسد.

سردار اصغر عباسقلیزاده با تمجید از مدیریت و فعالیت جهادی و انقلابی در این نهاد گفت: کارها و فعالیت هایی که نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق، در شرایط سخت آب و هوایی و حتی در مناطق صعب العبور انجام می دهد، می تواند الگوی خوبی برای دیگر سازمان ها باشد.

وی افزود: جهادی عمل کردن، خستگی ناپذیری، کار کردن جهت رضایت خدا و خدمت بی منت به مردم، از اصلی ترین شاخصه های نیروهای بسیجی است که همه این شاخصه ها در این مجموعه دیده می شود.

مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق هم در این مراسم ضمن ارائه گزارش خدمات بنیاد مستضعفان در این شهرستان گفت: راهکارها و چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان نقش ویژه ای درمحرومیت زدایی شهرستان چاراویماق دارد

بنیاد مستضعفان نقش ویژه ای درمحرومیت زدایی شهرستان چاراویماق دارد