مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 14:402021-11-28اقتصادي

استاندار خراسان رضوی: حتی یک واحد صنعتی استان نباید تعطیل شود


فعالان اقتصادی و مدیران صنعتی نباید اجازه دهند حتی یک واحد صنعتی در استان تعطیل شود و بدین منظور احصای مشکلات و تصمیم برای کاهش آنها نخستین گام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی مشهد در محل این شهرک با تاکید بر همفکری و هم افزایی در خصوص رفع مشکلات و پیش رفتن گام به گام برای حل مسایل اظهار کرد: باید زیرساخت های واحدها در حد نیازشان تامین گردد.

وی بر گازدار کردن همه واحدهای فعال شهرک صنعتی مشهد و بسترسازی برای تامین گاز واحدهای در حال ساخت در مرحله چهارم توسعه آن تاکید و افزود: هیچ یک از واحدهای فعال این شهرک نباید فاقد گاز باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ضرورت تامین برق مورد نیاز شهرک صنعتی مشهد از سوی نهادهای متولی گفت: استفاده از نیروی خورشیدی و ایجاد نیروگاه در این زمینه مورد مطالعه قرار گیرد تا در آینده نزدیک بتوان بخشی از برق مورد نیاز این شهرک را از محل نیروگاه های خورشیدی تامین کرد.

  ظرفیت تولید واحدهای صنعتی مستقر در شهرک مورد بررسی قرار گیرد وی خاطرنشان کرد: لازم است که ظرفیت تولید واحدهای صنعتی مستقر در شهرک مورد بررسی قرار گیرد و علل کاهش ظرفیت تولید آنها احصا و برای ظرفیت رسانی آنها به حداکثر تولید تلاش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: حتی یک واحد صنعتی استان نباید تعطیل شود

استاندار خراسان رضوی: حتی یک واحد صنعتی استان نباید تعطیل شود