مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 14:052021-11-28بين الملل

واکنش جمعیت «امل» بحرین به محکومیت منامه به پرداخت 200میلیون یورو به ایران


معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین (امل) به محکوم شدن آل خلیفه در یک دادگاه بین المللی و الزام آن به پرداخت بیش از 200 میلیون یورو غرامت به تهران واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمعیت عمل اسلامی بحرین امل در صفحه خود در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و توییتر، تحلیلی از شیخ عبدالله الصالح معاون دبیرکل این جمعیت در خصوص محکوم شدن دولت بحرین در یک دادگاه بین المللی به نفع ایران منتشر کرد.

معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین در واکنش به این حکم صادره علیه دولت بحرین و لزوم پرداخت بیش از 200 میلیون یورو توسط دولت بحرین به خاطر مصادره اموال و دارایی های بانک المستقبل، چند نکته را متذکر شد که در ادامه می آید:     -  رژیم آل خلیفه می خواست با مصادره اموال و دارایی های بانک المستقبل دارایی های بانک ایرانی را تحت پوشش موضع آمریکا مصادره کند و امروز باید تاوان این مواضع بی پروا و متکی بر آمریکایی ها را بپردازد.

- رژیم آل خلیفه با مصاده اموال و دارایی های این بانک به باندی از دزدان دریایی نزد افکار جهانی بَدل شده است که سابقه سوء این رژیم در چپاول [دارایی ها وثروت های ملت بحرین] برای افرادی که ممکن است فراموش کرده باشند را یادآوری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جمعیت «امل» بحرین به محکومیت منامه به پرداخت 200میلیون یورو به ایران

واکنش جمعیت «امل» بحرین به محکومیت منامه به پرداخت 200میلیون یورو به ایران