مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:502021-11-28اقتصادي

پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نقش اصلی را در توسعه اقتصادی استان دارد


استاندار آذربایجان شرقی، راه اندازی اکوسیستم نوآوری و فناوری را یکی از اهداف میان مدت در مسیر توسعه استان برشمرد و گفت: پارک علم و فناوری و مراکز رشد باید یکی از نقش های اصلی را در این مسیر عهده دار باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، راه اندازی اکوسیستم نوآوری و فناوری را یکی از اهداف میان مدت در مسیر توسعه استان برشمرد و گفت: پارک علم و فناوری و مراکز رشد باید یکی از نقش های اصلی را در این مسیر عهده دار باشند.

عابدین خرّم در نشست با مسئولان حوزه فناوری و نوآوری استان، اظهار کرد: اصلاح ساختار بودجه با هدف رشد اقتصادی، از دغدغه های دولت سیزدهم بوده که لازمه این امر، ارتقای سرمایه گذاری و اشتغال است.

وی افزود: بخش مهمی از تحقق این هدف مهم، بر عهده پارک های علم و فناوری و مراکز رشد است و بر این اساس، نقش آفرینی این مراکز در مسیر رشد و توسعه اقتصادی استان یکی از اولویت های ما است.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه پارک علم و فناوری، باید پیش برنده باشد نه صرفاً پیش رونده، افزود: امروز در پارک علم و فناوری حضور یافتیم تا در عمل نشان دهیم که برای حوزه فناوری و نوآوری، نقش ویژه ای در اقتصاد استان قائل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نقش اصلی را در توسعه اقتصادی استان دارد

پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نقش اصلی را در توسعه اقتصادی استان دارد