مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:502021-11-28بين الملل

دلیل صحبت سیدحسن نصرالله درباره دیدارش با مقامات سعودی چه بود؟


دبیرکل حزب الله لبنان گفت که مشاور ملک عبدالله با او درباره اقدام حزب الله درخصوص کمپین بزرگ شیعه کردن در منطقه سنی نشین عکار در شمال لبنان و  پرداخت 10 هزار دلار به هر کسی که شیعه شده، - دبیرکل حزب الله لبنان گفت که مشاور ملک عبدالله با او درباره اقدام حزب الله درخصوص کمپین بزرگ شیعه کردن در منطقه سنی نشین عکار در شمال لبنان و  پرداخت 10 هزار دلار به هر کسی که شیعه شده، صحبت کرد.

مساله جالب توجهی که در سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان دیده می شد این بود که وی سخنرانی اش را با داستانی به پایان برد که در هیچ کدام از سخنرانی های قبلی اش نگفته بود.

همچنین قبلا درباره دیدارهایش با مسؤولان عربستانی صحبت نمی کرد.

سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیرش درباره دیدارش با مشاور ملک عبدالله، پادشاه سابق عربستان و دیدارش با سفیر عربستان در لبنان صحبت کرد؛ اما نام این افراد و تاریخ این دیدارها را ذکر نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان گفت که مشاور ملک عبدالله با او درباره اقدام حزب الله درخصوص کمپین بزرگ شیعه کردن در منطقه سنی نشین عکار در شمال لبنان و پرداخت 10 هزار دلار به هر کسی که شیعه شده، صحبت کرد؛ اما سید حسن نصرالله به او گفته بود که این خبر درست نیست و حزب الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل صحبت سیدحسن نصرالله درباره دیدارش با مقامات سعودی چه بود؟

دلیل صحبت سیدحسن نصرالله درباره دیدارش با مقامات سعودی چه بود؟