مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:402021-11-28سياسي

قالیباف: قوای سه گانه باید به فهم مشترک برای حل مشکلات برسند


رییس مجلس شورای اسلامی گفت که باید در هر سه قوه به فهم مشترک در موضوعات، اولویتها و چگونگی حل مشکلات برسیم تا بتوان از تمامی ظرفیتها برای حل سه مشکل اولویت دار اقتصادی، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت که باید در هر سه قوه به فهم مشترک در موضوعات، اولویتها و چگونگی حل مشکلات برسیم تا بتوان از تمامی ظرفیتها برای حل سه مشکل اولویت دار اقتصادی، آب و جمعیت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در نشست مشترک مجلس با قوه قضاییه در آستانه فرارسیدن شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: اولین بار است که نشست این چنینی بین دو قوه مقننه و قضاییه تشکیل می شود که این را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: امروز هر سه قوه با یکدیگر هماهنگ و همدل هستند، اما این کافی نیست.

باید هماهنگی و همدلی منجر به هم افزایی و کارآمدی شود و نتیجه آن را ذی نفعان یعنی مردم ببینند، یعنی اگر جلسه ای برگزار می شود خروجی آن باید اثر ملموس در زندگی مردم داشته باشد.

امروز فرصت بسیار تنگ است مردم بیش از هر زمان دیگری به کارآمدی ما نیاز دارند.

رییس مجلس با بیان اینکه رییس قوه قضاییه شناخت خوبی از مسائل و مشکلات دارد، گفت: آقای اژه ای بر ساختار و تشکیلات قوه قضاییه آگاه است و با روحیه جهادی و میدانی بستر امور را پیگیری می کند ما امیدواریم بتوانیم برای اجرای طرح تحول کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: قوای سه گانه باید به فهم مشترک برای حل مشکلات برسند

قالیباف: قوای سه گانه باید به فهم مشترک برای حل مشکلات برسند