مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:352021-11-28سياسي

ساماندهی معتادان مثل برجام است/ فرار ادارات از زیر بار تعهدات


اعضای شورای شهر شیراز از روند ساماندهی معتادان انتقاد داشته و معتقدند ساماندهی معتادان مثل داستان برجام شده است، شهرداری همه تعهدات خود را انجام میدهد اما دستگاه های دیگر به قراردادها و تعهدات خود پایبند نیستند و شهر تبدیل به هتل معتادان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با طرح دوفوریتی ساماندهی معتادان متجاهر برگزار شد موضوعی که با قرائت مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر آغاز شد.

 در این مصوبه مطرح شده بودکه شهرداری مکلف است از بودجه سال جاری با هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر استان فارس و اداره کل بهزیستی، جهت نگهداری و درمان هزار نفر از معتادان روزانه به مبلغ 35 هزار تومان  بدون احتساب مالیات  به مدت 365 روز اختصاص نماید و پیشنهادات خود را در قالب لایحه ارائه نماید.

البته این هزینه ها باید صرف معتادان بومی شهر شیراز شود و 50 درصد آن نیز صرف کارآفرینی برای این معتادان انجام گیرد.

زارع عضو شورای شهر شیراز در خصوص این موضوع گفت: ما این دغدغه را از روز اول داشتیم و اولین بحثی که در جلسه استانداری با ریاست استاندار تشکیل شد هم این دغدغه را خیلی جدی مطرح کردیم و به بحث اعتبارات شهرداری هم تاکید داشتیم که این اعتبارات به گونه ای هدایت شوند که هزینه ها منتج به یک نتیجه قطعی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی معتادان مثل برجام است/ فرار ادارات از زیر بار تعهدات

ساماندهی معتادان مثل برجام است/ فرار ادارات از زیر بار تعهدات