مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:352021-11-28بين الملل

ورود یک کاروان نظامی بزرگ آمریکا از عراق به شمال سوریه


نیروهای اشغالگر آمریکا کاروانی جدید متشکل از 100 کامیون و خودروی نظامی را وارد پایگاه نظامی غیرقانونی خود در حومه الحسکه در شمال سوریه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع محلی در شمال سوریه می گویند که امروز (یکشنبه) یک کاروان جدید پشتیبانی نظامی اشغالگر آمریکا از عراق وارد اطراف الحسکه در شمال سوریه شده است.

این کاروان متشکل از 100 کامیون متعلق به نیروهای اشغالگر آمریکا حامل تجهیزات و خودروهای نظامی و پشتیبانی است که از عراق و از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید وارد خاک سوریه شده است.

خبرگزاری دولتی سوریه سانا در این رابطه گزارش داد که مقصد این کاروان پایگاه های غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در الرمیلان واقع در 68 کیلومتری شهر قامشلی در حومه الحسکه است.

اکثر خاک استان های الحسکه، دیر الزور و الرقه که سرشار از منابع انرژی هستند، تحت کنترل عناصر مسلح نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) تحت حمایت آمریکا قرار دارد.

مقامات سوریه، آمریکا را به قاچاق نفت سوریه و فروش آن در خارج از کشور متهم کرده و این اقدام آمریکا را مصداق محروم کردم ملت سوریه از حق طبیعی خود و نقض آشکار قوانین بین المللی دانستند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود یک کاروان نظامی بزرگ آمریکا از عراق به شمال سوریه

ورود یک کاروان نظامی بزرگ آمریکا از عراق به شمال سوریه