مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-28پزشكي

رتبه دوم خراسان شمالی در واکسیناسیون عمومی کرونا


استان خراسان شمالی رتبه دوم واکسیناسیون کرونا در کشور را با مشارکت مردم و همت کادر بهداشت و درمان استان در بخش های مختلف کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از علوم پزشکی خراسان شمالی، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در همایش ملی 100 روز توفیق خدمت، 100 میلیون دز تزریق سلامت به عنوان دومین استانی که توانسته به همت مشارکت مردمی، بسیجیان و کارکنان دانشگاه در واکسیناسیون رتبه دوم کشوری را کسب کند، تقدیر شد.

همایش ملی رهاورد سلامت، امروز با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار و دکتر سید جواد پورنقی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و سرهنگ حاتمی جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه در امور اقشار بسیج و همچنین دکتر افشین دلشاد معاون بهداشت دانشگاه به پاس زحمات خالصانه و موفقیت در جذب مشارکت عمومی برای افزایش ایمنی جامعه با دریافت لوح، تقدیر شدند.

گفتنی است، استان های گیلان، خراسان شمالی و آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه های اول تا سوم و استان های اردبیل، زنجان، مازندران و هرمزگان به ترتیب رتبه های چهارم تا هفتم واکسیناسیون را بین دیگر استان ها در انجام واکسیناسیون کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم خراسان شمالی در واکسیناسیون عمومی کرونا

رتبه دوم خراسان شمالی در واکسیناسیون عمومی کرونا