مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-28فناوري

هشدار همراه اول به مشترکان درباره کلاهبرداری از طریق مکالمه بین الملل


مشترکان در صورت دریافت هرگونه تماس، پیامک یا لینک های اغواکننده اینترنتی که پیشنهاد تماس به شماره بین المللی دارد، دقت کنند تا در دام کلاهبرداران نیفتند.

- مشترکان در صورت دریافت هرگونه تماس، پیامک یا لینک های اغواکننده اینترنتی که پیشنهاد تماس به شماره بین المللی دارد، دقت کنند تا در دام کلاهبرداران نیفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همراه اول، تماس های ناشناس بین المللی، ارتباط با شماره مسابقات شبکه های ماهواره ای، پیامک های حاوی لینک های اغواکننده، تعامل با سایت های اینترنتی از قبیل دوست یابی و شرط بندی و مواردی از این دست، اغلب به دنبال کلاهبرداری از مشترکان هستند که منجر به صدور صورتحساب های نجومی برای آنان می شود.

در رایج ترین شیوه که از قضا در رأس تقلب های صنعت تلکام دنیا نیز قرار دارد، مشترکان با تماس های از دست رفته ای از سرشماره های بین المللی و با منشأ نامشخص مواجه می شوند که در صورت تماس گرفتن با آن شماره ها، متحمل هزینه سنگین خواهند شد.

خوشبختانه با توجه به مسائل امنیتی شبکه همراه اول، امکان هک کردن سیم کارت و شماره مشترکان جهت پرداخت ناخواسته هزینه استفاده دیگران، برای کلاهبرداران وجود ندارد تا از این طریق بتوانند هزینه های سنگینی را به مشترکان تحمیل کنند؛ بنابراین کلاهبرداران صرفا از طریق وسوسه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار همراه اول به مشترکان درباره کلاهبرداری از طریق مکالمه بین الملل

هشدار همراه اول به مشترکان درباره کلاهبرداری از طریق مکالمه بین الملل