مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:202021-11-28پزشكي

سالمندان حتما نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کنند


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر لزوم تزریق نوبت سوم واکسن کرونا به سالمندان تاکید کرد و گفت: سالمندان، جزو گروه های پرخطر در موضوع ابتلا به کرونا محسوب می شوند و عوارض این بیماری در آنان نسبت به دیگر گروه های سنی بیشتر است.

- دکتر عباس رضاییان زاده یکشنبه 7 آذر به خبرنگاران گفت: پیری جمعیت به عنوان یک پدیده اجتماعی می تواند به عنوان فرصت یا تهدید، جامعه را درگیر کند و با توجه به آسیب پذیری این رده سنی، لزوم مراقبت از آنها در برابر همه گیری بیماری کرونا ضروری است.

او با تاکید بر اهمیت مراقبت از سالمندان در مقابل این ویروس مرگبار اضافه کرد: خانواده های سالمندان باید بیشتر به سلامت آنان توجه داشته و با رعایت دقیق موازین خودمراقبتی در جلوگیری از سرایت این بیماری به این سرمایه های گرانبها سهیم باشند.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با توجه به آغاز تزریق نوبت سوم واکسن کرونا با اولویت افراد در معرض خطر، سالمندان (گروه سنی 60 سال و بالاتر) برای دریافت واکسن نوبت سوم (یادآور کووید 19) به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

او با بیان این توضیح که تاثیر واکسن کرونا نیز مانند هر واکسن دیگری با گذشت زمان کاهش می یابد و ضروری است با دریافت دُز یادآور، این کاهش اثرگذاری جبران شود، اضافه کرد: در افراد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالمندان حتما نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کنند

سالمندان حتما نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کنند