مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-28سياسي

30 سال آینده با بحران عظیم سالمندی مواجه می شویم


مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به بحران سالمندی در کشور، گفت: بحران سالمندی بحرانی نیست که بهزیستی به تنهایی بتواند سازماندهی کند، همانطور که برای بحران آب و محیط زیست در سال های قبل برنامه ریزی درستی نشد و اگر برای بحران سالمندی هم همه دستگاه .

- ایسنا/اصفهان مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به بحران سالمندی در کشور، گفت: بحران سالمندی بحرانی نیست که بهزیستی به تنهایی بتواند سازماندهی کند، همانطور که برای بحران آب و محیط زیست در سال های قبل برنامه ریزی درستی نشد و اگر برای بحران سالمندی هم همه دستگاه ها پای کار نیایند در 30 سال آینده با بحران عظیمی مواجه خواهیم شد.

ولی الله نصر، امروز (یکشنبه_7 آذرماه) در نشست خبری با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون جامع حمایت از معلولان، اظهار کرد: امروز اشتغال از معضلات جامعه ما است، اما برای معلولان شرایط بسیار سخت تر است و معلولان زیادی داریم که تحصیلات و مهارت لازم را دارند، اما خیلی از دستگاه ها فقط به بهانه معلولیت به آنها اجازه اشتغال نمی دهند.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه ها و مواجهه های من با معلولان تحصیل کرده ای است که با وجود محدودیت ها تحصیلات خود را ادامه داده و حتی حاضر به گرفتن کار یک فرد بی سواد هستند، اما راه آنها بسته می شود و نمی تواند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 سال آینده با بحران عظیم سالمندی مواجه می شویم

30 سال آینده با بحران عظیم سالمندی مواجه می شویم