مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-28سياسي

ثبت نام بیش از 2 هزار نفر در جشنواره امتنان فارس


سرپرست اداره کل تعاون فارس اعلام کرد که از زمان آغاز مهلت ثبت و نام سی وسومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید این استان تاکنون بیش از دو هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کرده اند.

- سید مصطفی هاشمی یکشنبه 7 آذر در جمع خبرنگاران بیان کرد: استان فارس در ثبت سی وسومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید تا این زمان جزو استان های برتر کشور بوده است.

او خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در سی و سومین جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.

mcls.

gov.

ir از سه شنبه 27 مهرماه آغاز و تا چهارشنبه 26 آبان ماه به مدت یک ماه ادامه داشت که باتوجه به درخواست کارفرمایان و کارگران و گروه های کار این مهلت تا 12 آذرماه 1400 تمدید شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس عنوان کرد: از زمان آغاز مهلت ثبت و نام در این دوره جشنواره تاکنون بیش از دو هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کرده اند.

او با بیان اینکه انگیزه بخشی و افزایش همدلی در جامعه کار و تلاش ، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان است، گفت: با توجه به شعار سال 1400 با عنوان تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با تعامل جامعه کار و تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 2 هزار نفر در جشنواره امتنان فارس

ثبت نام بیش از 2 هزار نفر در جشنواره امتنان فارس