مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-28سياسي

سرمایه گذاری دشمن برای اثرگذاری بر فرهنگ کشور ضروری است


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: امروز دشمن برای تغییر فرهنگ ما کار و سرمایه گذاری می کند که یک نمونه آن سند 2030 بود.

- حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در دیدار اعضای ستاد اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموز کنگره ملی 3 هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: ما به ترویج فرهنگ شهادت در جامعه خیلی نیاز داریم، مشکلاتی که الان در جامعه ما وجود دارد، علتش این است که از فرهنگ شهدا فاصله گرفته ایم و برگزاری یادواره، گرامیداشت، اجلاسیه و کنگره تلاشی برای نشر فرهنگ شهدا است که برخی از این اقدامات بعد احساسی دارد و برای ترغیب و تشویق است و برخی هم بعد عقلانی است.

وی گفت: از بعد عقلانی طبیعتا کشوری که مورد تهاجم قرار می گیرد باید با هر هزینه ای در مقابل دشمن بایستد،چنانچه بخواهیم برای ترویج فرهنگ شهادت و فراگیر شدن آن کار کنیم باید از بعد عقلانی، مذهبی و بعد احساسی آن استفاده کنیم.

امام جمعه ایلام با اشاره به توطئه های دشمن برای تاثیر گذاری بر افکار و اندیشه های نسل جوان کشور اسلامی، گفت: امروز دشمن برای تغییر فرهنگ ما کار و سرمایه گذاری می کند که یک نمونه آن سند 2030 بود.

وی خاطرنشان کرد: ما الان تحریم هستیم، اما اینترنت و گوشی همراه ما تحریم نیست، آنچه که از نظر فرهنگی می توانند از آن علیه ما استفاده کنند، محدودیتی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری دشمن برای اثرگذاری بر فرهنگ کشور ضروری است

سرمایه گذاری دشمن برای اثرگذاری بر فرهنگ کشور ضروری است