مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-28سياسي

لزوم رسیدگی به تابلوهای مزین به نام شهدا/ بلاتکلفی پروژه باغ فرمانفرما


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه باران و آفتاب نام شهدا را از تابلوها محو کرده و این زیبنده شهر تهران نیست، گفت: پروژه باغ فرمانفرما بلاتکلیف مانده و مشخص شدن وضعیت آن حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر تهران در تذکری درباره  ماده 79 قانون شهرداری ها گفت: همه پرداخت های شهرداری در حدود بودجه مصوب با اسناد مثبت و با رعایت مقررات آیین نامه مالی انجام می گیرد که باید به امضای شهردار و یا قام مقامان شهرداران در مناطق برسد و این قائم مقامان باید از شورا  تاییدیه بگیرند.

وی افزود: اکنون تقریبا تمام شهرداران مناطق تغییر کردند اما شورا آنها را به عنوان قائم مقام ذی حساب تایید نکرده است، لذابه شهرداری پیشنهاد می شود هر چه زودتر لایحه ای در این خصوص به شورا بیاورد چرا که هر سند مالی که این شهرداران جدید امضا کنند برخلاف آیین نامه مالی است و باید پاسخگو باشند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید اخیر خود از محله ورودآورد گفت: محله وردآورد در غرب تهران است اما بین استان تهران و البرز و شهر تهران گرفتار شده است به گونه ای که اداره مالیات غرب در مرکز محله مستقر است اما اهالی محل برای حل و  فصل مشکلات مالیاتی باید به کرج بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رسیدگی به تابلوهای مزین به نام شهدا/ بلاتکلفی پروژه باغ فرمانفرما

لزوم رسیدگی به تابلوهای مزین به نام شهدا/ بلاتکلفی پروژه باغ فرمانفرما