مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-28سياسي

67 زندانی یزدی چشم انتظار کمک نیکوکاران


مدیر کل زندان ها و نایب رییس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از تعداد 67 زندانی جرائم غیر عمد محکوم مالی در زندانهای استان خبر داد.

- حسین سبزواری از تعداد 67 مددجو جرائم غیر عمد مشمول کمک ستاد دیه استان خبر داد و گفت : برای آزادی این تعداد محکومین مبلغی بالغ بر 45 میلیارد تومان نیاز است که از این تعداد سه نفر محکوم مالی نسوان و مابقی مرد هستند.

مدیر کل زندانهای استان یزد ضمن تقدیر از زحمات کارکنان ستاد دیه استان، اظهار کرد: اعضای کمیته صلح و سازش این ستاد در تلاش هستند تا با برگزاری جلسات متعدد با شکات پرونده ها مبالغ قابل توجه ای را از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ کرده تا بتوانند زمینه آزادی این محکومین مالی را نیز فراهم کنند.

سبزواری با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد مددجو تعداد 47 مددجو مربوط به محکومین مالی، تعداد 9 مددجو محکوم پرداخت مهریه، تعداد 3 مددجو محکوم نفقه، 5 مددجو محکوم به پرداخت دیه تصادفات رانندگی، دو مددجو محکوم پرداخت به دیه حادثه کار و یک مددجو محکم پرداخت دیه ایراد صدمه بدنی غیر عمد هستند.

وی ضمن تقدیر از کمک های نیکوکاران و خیرین جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، گفت: به همت ستاد دیه استان از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 120 زندانی جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 زندانی یزدی چشم انتظار کمک نیکوکاران

67 زندانی یزدی چشم انتظار کمک نیکوکاران