مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-28سياسي

کارنامه 3 ماهه عملکرد وزارت علوم تشریح شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه که با هدف رونمایی از اتاق های فکر وزارت علوم برگزار شد، کارنامه عملکرد سه ماهه وزارت علوم را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل در این نشست با قدردانی از قبول مسئولیت اعضای 16 اتاق فکر این وزارت، برای حضور در این مجامع همفکری گفت: ماموریت اتاق های فکر ارائه راهکارهای خلاقانه در خصوص چالش ها و مسائل جاری و آتی وزارت علوم و وظیفه مدیران وزارت، برنامه ریزی برای اجرا و عملیاتی کردن این پیشنهادات است.

وی در خصوص روند فعالیت اتاق های فکر گفت: بخشی از دستور کار اتاق های فکر از طرف مسئولان وزارت علوم به آنها ارجاع می شود؛ ولی بخش بزرگتر، بررسی مشکلاتی است که از طرف اعضای اتاق فکر به عنوان مسائل مهم، اولویت دار و قابل حل مطرح می شود.

وزیر علوم با اشاره به اینکه فعالیت اتاق های فکر می تواند تکمیل کننده فعالیت کار گروه های تخصصی ستاد وزارت علوم باشد، بر ارتباط تنگاتنگ این اتاق ها با معاونت های وزارت علوم تاکید کرد.

دکتر زلفی گل، ایده تشکیل اتاق های فکر را در راستای استفاده نظام مند از خرد جمعی در اداره امور دانست و گفت: انجمن های علمی هم ظرفیت دانشی مهمی هستند که می توانند با اتاق های فکر در موضوعات مهم همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه 3 ماهه عملکرد وزارت علوم تشریح شد

کارنامه 3 ماهه عملکرد وزارت علوم تشریح شد