مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-28سياسي

نگهداشت و احداث پل های عابر مکانیزه به مناطق 22 گانه تفویض شود


رییس کمیته ایمنی و بحران شورای اسلامی شهر تهران، بودجه ریزی در مناطق مختلف شهر تهران را بدون اخذ تایید از معتمدین و نخبگان محله ها، اشتباهی جبران ناپذیر دانست.

- رییس کمیته ایمنی و بحران شورای اسلامی شهر تهران، بودجه ریزی در مناطق مختلف شهر تهران را بدون اخذ تایید از معتمدین و نخبگان محله ها، اشتباهی جبران ناپذیر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی بابایی در جریان بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار خود با شورایان و معتمدین محله شورا در منطقه 13 شهرداری تهران گفت: در برنامه پنج ساله سوم سند توسعه محلات و نیاز سنجی از معتمدین و مردم باید پایه بودجه سال آینده باشد.

ارتقاء زیست پذیری انسان محور شهر و رضایتمندی مردم، نیز باید به عنوان هدف غایی در برنامه ریزی، در نظر گرفته شود.

وی بودجه ریزی در مناطق مختلف شهر تهران را بدون اخذ تایید از معتمدین و نخبگان محله ها، اشتباهی جبران ناپذیر دانست و با اشاره مشکلات محله شورا افزود: یکی دیگر از دغدغه هایی که در محله شورا وجود دارد بحث پل عابر مکانیزه ارتباطی بین منطقه 13 و منطقه 8 است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه معتمدین و شورایاران محل، 2 سال است که پیگیر احداث پل عابر مکانیزه در خیابان دماوند ایستگاه ابوریحان هستند، گفت: 95 درصد از اقدامات اجرایی احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداشت و احداث پل های عابر مکانیزه به مناطق 22 گانه تفویض شود

نگهداشت و احداث پل های عابر مکانیزه به مناطق 22 گانه تفویض شود